Het is natuurlijk vervelend als je een klacht heeft over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om de klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Horlogeloods
Landstraat 25
9934 BG  Delfzijl
085 - 130 1874

klantenservice@horlogeloods.nl

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Horlogeloods bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Eventuele opmerkingen over onze service, producten of andere zaken, kan je tevens via deze weg aan ons melden.

Gratis verzenden boven €50 in NL. en BE.

Button Top

Ontvang 5% korting