Ruilen of retourneren
Niet helemaal tevreden met uw aangekochte horloge? Geen nood, ook dan staan wij voor u klaar. |
Download het retourformulier (PDF) en print deze uit. Vraag vervolgens per mail bij de klantenservice een retouretiket op, zodat u het artikel gratis naar ons kunt terugsturen. |
Het horloge kunt u samen met het volledig ingevulde retourformulier in een (stevig) pakketje terugsturen naar: Wereldhorloges.nl |
LET OP: |
Zodra het horloge bij ons binnen is wordt het bedrag nog DEZELFDE DAG teruggestort op uw rekening. |
Wij vergoeden alle betalingen van u, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u ons de herroeping meldt. Wij streven er echter naar het verschuldigde bedrag al dezelfde dag terug te storten op uw rekening, zodra het geretourneerde product bij ons binnen is. Mocht het verschuldigde bedrag na één week niet op uw rekening staan, neem dan contact op met onze klantenservice via 085 - 130 1874. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot u aantoont dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor u. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor eigen rekening.
Voorwaarden voor garantie
Vrijwel alle horloges genieten van 24 maanden fabrieksgarantie op het uurwerk, de wijzers en de wijzerplaat, tenzij anders vermeld. Deze fabrieksgarantie gaat in op de datum die op uw garantiebewijs staat vermeld, dit garantiebewijs wordt meegeleverd met uw horloge en is vaak te vinden in het bijgeleverde boekje.
Mocht het uurwerk, de wijzers of de wijzerplaat buiten uw schuld om niet meer werken binnen de aangegeven garantieperiode dan kunt u het horloge naar ons opsturen en wordt deze kosteloos voor u gerepareerd.
Dit valt buiten de garantie:
-
De batterij
-
Met uitzondering van een batterij die binnen 4 maanden na de aankoop leeg is, deze kunt u door ons kosteloos laten vervangen.
-
Glasbreuk
-
Horlogebandje
-
Met uitzondering van horlogebanden met steentjes erop. Mochten de steentjes binnen 3 maanden loslaten kunnen wij deze kosteloos vast laten zetten.
-
Kroon/schroef
-
Horlogekast
Uw garantie vervalt als:
-
U zelf het horloge openmaakt
-
U het horloge onjuist gebruikt
-
Bij ongelukken
-
Bij waterschade
-
Met uitzondering wanneer uw horloge waterdicht hoort te zijn.
U kunt alleen aanspraak maken op de garantie als u in het bezit bent van de originele factuur en het verstrekte originele garantiebewijs, bewaar deze goed!
Mocht u horloge bij nadere inspectie een defect hebben wat niet binnen de garantie valt, word u hier natuurlijk van op de hoogte gesteld. U kunt dan zelf beslissen of u het horloge wilt laten maken en u neemt hierbij de gemaakte kosten voor uw rekening.